FAQ

Hoe onderhoud ik mijn oorbellen? 

Al onze oorbellen zijn gemaakt met kwaliteitsvolle materialen: er wordt gewerkt met kwalitatieve halfedelstenen en nikkelvrije stekers die bovendien verguld of verzilverd zijn; dat wil zeggen dat er een dun laagje goud of zilver over de oorbellen ligt, dus net zoals bij gouden of zilveren oorbellen kan de glans na verloop van tijd doffer worden. Om je oorbellen zo lang mogelijk in nieuwstaat te houden, geven we je daarom graag enkele tips mee:

  • Bewaar je oorbellen steeds in een afgesloten doosje, op een donkere en droge plaats, weg van vocht en direct zonlicht. Bewaar ze absoluut niet in de badkamer.
  • Doe je oorbellen pas aan na het aanbrengen van je make-up, parfum, haarspray en/of andere schoonheidsproducten.
  • Doe je oorbellen uit als je gaat sporten, zwemmen, schoonmaken, etc.
  • Als je stekertjes zwart zouden worden, poets ze dan plaatselijk even op met een juwelenpoetsdoekje of vloeibare juwelenpoets. 
  • Onderhoud je oorbellen met een zachte doek

Zijn de oorbellen nikkelvrij? 

Ja zeker! Alle gebruikte materialen zijn nikkel-, lood- en cadmiumvrij.

Kan ik mijn bestelling afhalen bij Studio Babette? 

Dit kan zeker! Bij het afrekenen geef je aan: ‘afhalen bij Studio Babette in Zottegem’, we contacteren je dan om een moment af te spreken. 

Wanneer wordt mijn pakket verzonden? 

Binnen de 2 tot 7 werkdagen na ontvangst van de betaling versturen we je pakje. Binnen België zal 1 tot 2 werkdagen later het pakje aangeboden worden door de postbode.
In geval van verzending naar Nederland is de verwerking door het postkantoor doorgaans rond de 7 werkdagen.

Studio Babette is verantwoordelijk tot het afleveren bij de pakketdienst, loopt er daarna iets mis (raakt je pakje zoek of wordt het niet geleverd), dan kunnen wij helaas niet ingrijpen. Studio Babette is niet verantwoordelijk voor het zoek raken of niet leveren van pakjes.

Oorbel beschadigd of kwijt, wat nu? 

Studio Babette kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor eventuele schade, kosten of uitgaven veroorzaakt door incorrect onderhoud of gebruik van de juwelen. 

Heb je een kapotte oorbel of ben je er eentje kwijt? Stuur ons gerust een e-mail, dan bekijken we samen of we de oorbellen kunnen herstellen of bijmaken en wat de kost zou zijn.

Mijn pakket is beschadigd, wat nu? 

Neem dezelfde dag nog foto’s van je pakket en de beschadiging en stuur ze naar: info@studio-babette.be. We bekijken samen wat de beste oplossing is!

Mijn pakket werd niet geleverd, wat nu?

Studio Babette is niet verantwoordelijk voor het niet afleveren van bestellingen door het postbedrijf. De verantwoordelijkheid van Studio Babette stopt van zodra het pakket door Studio Babette wordt overhandigd aan het postbedrijf. Voor bestellingen die bijgevolg niet worden geleverd kan ook geen terugbetaling worden aangevraagd door de klant.

Hoe bestel ik een cadeaubon en waar kan ik die gebruiken? 

Een cadeaubon kun je bestellen via de shop voor een saldo naar keuze. Cadeaubonnen zijn na bestelling steeds geldig gedurende 1 jaar en kunnen niet terugbetaald worden. Deze kunnen enkel gebruikt worden voor aankopen binnen de shop van Studio Babette.

- Studio Babette -